Yükleniyor lütfen bekleyiniz...

TELEFONDA ETKİLİ İLETİŞİM

Telefonda_Etkili_İletişim

Telefon görüşmelerinde kişilerin kendine güvenli, doğal ve canlı bir ses tonuyla, doğru ve anlaşılır konuşma, karşı taraf üzerinde iyi bir izlenim bırakma, dikkatle dinleme, çözüm-sonuç odaklı olma, zamanı yararlı biçimde kullanabilme gibi konularda farkındalık geliştirmeleri hedeflenir.

EĞİTİM İÇERİĞİ

Telefonda müşterilerle doğru, etkin iletişim kurma konusunda farkındalıkların gelişmesini hedefleyen eğitimde, gelen her telefonun değeri, kuruma bilgi akışı sağlamanın ve kurumu temsiliyette ilk izlenimin önemi üzerinde durulacaktır.


Telefonda Etkili İletişim eğitimi detaylı bir ihtiyaç analiz süreci sonunda kurum hedef ve ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanır. Eğitime dair içerik, örnekler, uygulamalar; kurumunuz İnsan Kaynakları Departmanı Yetkilisi ve Eğitim Katılımcılarımıza ayrı olarak hazırlanıp gönderilecek İhtiyaç Analiz Formlarında edindiğimiz bilgiler ve kurumunuz yetkilileriyle birlikte gerçekleşen detaylı toplantılar doğrultusunda şekillenir.

  • Konuşma becerilerinin geliştirilmesi: Ses, Nefes, Tonlama, Vurgulama
  • Gerekli durumlarda katılımcıların, diksiyon, fonetik ve artikülasyon sorunları üzerine özel çalışmalar
  • Telefonda iletişim süreci nasıl işliyor?
  • Telefon iletişiminde engeller
  • Etki alanı-İlgi alanı
  • Telefondaki iletişim tarzlarımız
  • Telefonda konuşma adımları
  • Telefon iletişiminde Empati / Dinleme / Soru Sorma
  • Telefon iletişiminde yasaklı sözcükler
  • Telefon iletişiminde sihirli sözcükler
  • Müşteri her zaman haklıdır ancak bu süreç nasıl yönetilir?
  • Gelen her telefon bilgidir. Bilgiyi en etkin nasıl kullanırız?
  • Bilgiyi analiz etme ve etkin yönlendirme.

Bu eğitim içeriği kurumlardan gelen yönetici ve personel ekiplerine özel olarak, kapalı grup şeklinde gerçekleşir. Teklif veya bilgi almak için formu doldurun, sizi hemen arayalım!

Neler Söylediler?
Yukarı Çık