Yükleniyor lütfen bekleyiniz...

KURUM KÜLTÜRÜ VE AİDİYET

Kurum_Kültürü_Ve_Aidiyet

Kurumsal kültürün oluşmasında, hâtta kurumların istikrarlı başarısında «DEĞER» seçkisinin önemi, günümüz iş dünyasındaki çağdaş oyuncuların tümünün kabul ettiği bir temel gerçek. Kurumsal değerlerini çalışanların değerleri ile örtüştürmeyi başaran şirketlerin uzun vadeli performansları ve krizlere dayanıklılıkları daha yüksek. Bu şirketler, iç ve dış müşterilerinin ihtiyaçlarına önem verdikleri için daha çok tercih edilmekteler. Kurum Kültürü ve Aidiyet başlıklı çalıştayımızda, bir kurum çatısı altında yer alan ve bütünün biricik parçası olan her bir bireyin, yani kurum çalışan ve yöneticilerinin benimsemelerinde fayda olan tutum, bakış açısı, felsefe ve davranışlar üzerinde ayrıntılı bir çalışma yapılmakta; çağdaş dünyanın bu uğurda kullanıma sunduğu bilgi, beceri ve teknikler aktarılmaktadır.

EĞİTİM İÇERİĞİ

 

  • Başarıya Odaklanmak ve olumlu iş tanımı yapmak
  • Kritik başarı faktörlerini belirlemek
  • Güçlü yönlerimizi işe aktarmak
  • Öz disiplinle çalışma yöntemleri geliştirmek
  • Kişisel zeka ve kişiler arası zekayı doğru kullanmak
  • Etkinlik ve verimlilik arasındaki farkın bilincine varmak
  • Hedeflerin Sıralanması
  • Vizyon belirlemek
  • Takım olmak
  • Mükemmel profesyonelin yol haritasını çizmek
  • Geleceği inşa edecek düşünme tarzları ve zihin tiplerini keşfetmek

Bu eğitim içeriği kurumlardan gelen yönetici ve personel ekiplerine özel olarak, kapalı grup şeklinde gerçekleşir. Teklif veya bilgi almak için formu doldurun, sizi hemen arayalım!

Neler Söylediler?
Yukarı Çık