Yükleniyor lütfen bekleyiniz...

İLETİŞİMDE 21. YÜZYIL ALTIN BECERİLERİ

Yeni_Çağda_İletişim_Becerileri

21. Yüzyıla damgasını vuran "altın yetenekler" var… Akademik (kuramsal) ve profesyonel (kurumsal) dünyanın benimsemiş olduğu bu altın yeteneklerin farkında mısınız ve hangilerine sahipsiniz? Çağdaş yaşamdaki gündelik iletişimimizde önemli yer kaplayan “çevre yönetimi" (networking), sosyal medya kullanımı, x – y – z kuşakları arası iletişim, empati kurma becerileri, sözlü-sözsüz-yazılı iletişimin çevrimiçi ve çevrimdışı hâlleri konusunda kendinizi geliştirmek; "iletişimin yeni dünya düzeni" üzerine farkındalığınızı artırmak istiyorsanız Yeni Çağda İletişim Becerileri çalıştayımıza davetlisiniz. 

EĞİTİM İÇERİĞİ

 

  • Konuşmak değil; sesiniz, sözleriniz ve söyleyişinizle BESTE YAPMAK,
  • Mesajınızı gerektiği gibi iletmek değil, mesajınızı iletirken İZ BIRAKMAK,
  • EMPATİ’yi sık telaffuz edilen bir yaklaşım olarak bilmek değil, DERİNLEMESİNE UYGULAMAK
  • Sözlü / sözsüz / yazılı formlarda sadece iletişim kuruyor olmak değil, iletişiminizle FARK YARATMAK ve 21. Yüzyıl becerileriyle bugüne, yakın geleceğe bakışınızı geliştirmek değil, yeni çağın gerektirdiği bu becerileri kuşanıp İLETİŞİM LİGİNİZİ YÜKSELTMEK; kendinizi yeniden inşa etmek için adımlar atmak istiyorsanız, ilk adımınız “21. Yüzyıl – Yeni Çağda İletişim Becerileri” eğitimine katılmak olmalı.

Fikirler 21. Yüzyılın geçer akçesi. Etkili bir şekilde aktarılan fikirlerse, her çağda olduğu gibi, dünyayı değiştirebilecek güce sahip. Siz de fikirlerinizi, iş ve sosyal ortamdaki ihtiyaç, niyet ve görüşlerinizi yeni çağın iletişim becerilerini özümseyerek etkili ifade etmeyi başardığınızda, kendi dünyanızı değiştirmiş olacaksınız. Ki bu iyi bir başlangıçtır!

  • 21. Yüzyıl İletişim Çağı’nda Varolmanın Dayanılmaz Cazibesi
  • Fiziki Dünyada Çağdaş İletişim Becerilerinin Kullanımı
  • Sanal Ortamda Sosyalleşme Girişimciliği (Bir Fenomen Olarak “Sosyal Medya”)
  • İyi Konuşmacılık - Dilin Gücünü Yansıtmak
  • Sözlü - Sözsüz - Yazılı İletişimin Online / Offline Halleri
  • Empati Kurmak - Empatik Beceriyi Geliştirmek
  • X - Y - Z Kuşaklararası İletişim Dengeleri
  • Etkileme ve İkna
  • İletişimle Fark Yaratmak / Duyguya - Akla - Ruha Hitap Ediş
  • Sonuçlandırma / Değerlendirme

Bu eğitim içeriği kurumlardan gelen yönetici ve personel ekiplerine özel olarak, kapalı grup şeklinde gerçekleşir. Teklif veya bilgi almak için formu doldurun, sizi hemen arayalım!

Neler Söylediler?
Yukarı Çık